بسم الله الرحمن الرحیم
إلهیات الجنوسة - عدالة الجنوسة - هی روحی
ت
عنوان المحاضرة
الرابط
1
تعریف بالبحث و تعریف
2
تطور مسائل إلهیات الجنوسة فی العالم الغربی و الإسلامی فی التیار النسوی و التیار الإلهی
3
4
5
بسم الله الرحمن الرحیم
إلهیات الجنوسة - عدالة الجنوسة - هی روحی
ت
عنوان المحاضرة
الرابط
1
تعریف بالبحث و تعریف
2
تطور مسائل إلهیات الجنوسة فی العالم الغربی و الإسلامی فی التیار النسوی و التیار الإلهی
3
السیاق الفكری عند المتكلمین المسلمین و فلاسفة المشاء فی دراسة الرؤیة الكونیة للمرأة
4
5
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
بسم الله الرحمن الرحیم
إلهیات الجنوسة - عدالة الجنوسة - هی روحی
ت
عنوان المحاضرة
الرابط
1
تعریف بالبحث و تعریف
2
تطور مسائل إلهیات الجنوسة فی العالم الغربی و الإسلامی فی التیار النسوی و التیار الإلهی
3
السیاق الفكری عند المتكلمین المسلمین و فلاسفة المشاء فی دراسة الرؤیة الكونیة للمرأة
4
السیاق الفكری عند الحكمة المتعالیة فی دراسة الرؤیة الكونیة للمرأة
5
بسم الله الرحمن الرحیم
إلهیات الجنوسة - عدالة الجنوسة - هی روحی
ت
عنوان المحاضرة
الرابط
1
تعریف بالبحث و تعریف
2
تطور مسائل إلهیات الجنوسة فی العالم الغربی و الإسلامی فی التیار النسوی و التیار الإلهی
3
السیاق الفكری عند المتكلمین المسلمین و فلاسفة المشاء فی دراسة الرؤیة الكونیة للمرأة
4
السیاق الفكری عند الحكمة المتعالیة فی دراسة الرؤیة الكونیة للمرأة
5
النفس و وقواها و مراتبها عند المشاء و الحكمة المتعالیة و العرفان و الفصل الممیز لل
فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام (به روایت اهل سنت عمری)
جوینی از علمای بزرگ اهل سنت عمری روایت کرده است:
٤٦٧- أنبأنی الشیخ كمال الدین علیّ بن محمد بن محمد بن محمد بن وضّاح الشهربانی، أنبأنا مؤرخ بغداد الإمام محبّ الدین محمد بن محمود بن الحسین بن النجار إجازة، قال: أنبأنا الإمام أبو الفتوح ناصر بن أبی المكارم المطرّزی إجازة، أنبأنا الإمام أخطب خوارزم أبو المؤیّد الموفّق بن أحمد المكی، ثم الخوارزمی، قال: أخبرنی الشیخ الزاهد الحافظ أبو الحس
دشمنی سفیانی با نام حضرت رقیه سلام الله علیها
در یکی از روایاتی که در مورد آخر الزمان و ظهور سفیانی است وارد شده است که:
«ولا یزال السفیانی یقتل كل اسمه محمد و علی و حسن و حسین و فاطمة و جعفر و موسى و زینب و خدیجة و رقیة بغضاً لآل محمد»
یعنی: «سفیانی هر کس را که نامش محمد و علی و حسن و حسین و فاطمه و جعفر و موسی و زینب و خدیجه و رقیه است از روی بغض و کینهای که به آل محمد دارد به قتل میرساند.»
این روایت از چند جهت قابل توجه است:
١. نام حضرت رقیه علی
اعتراف تلخ غزالی عالم بزرگ اهل تسنن به بیعتشکنی عمر بن خطاب و غصب خلافت توسط او
غزالی از علمای بزرگ اهل تسنن و از دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام در باره تبریک و تهنیت عمر بن صحاک و پیمانى که در آن روز بست و فقط چند روز بعد آن را فراموش كرد، مىنویسد:
واجمع الجماهیر على متن الحدیث من خطبته فی یوم عید یزحم باتفاق الجمیع وهو یقول: « من كنت مولاه فعلی مولاه » فقال عمر بخ بخ یا أبا الحسن لقد أصبحت مولای ومولى كل مولى فهذا تسلیم ورضى وتحكیم ثم بعد
درباره این سایت